Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

På kontoret

Kategori: Allmänt

Imorse ringde klockan lite tidigare än vanligt. 
Jag åt en lätt frulle bestående av en tallrik youghurt med ytterst få müsli flarn i. Sparade magen för en lite senare frukost.

Tog min ryggsäck som jag hade färdigpackad från igår kväll och gick ut i den krispiga morgonluften. 
Med raska steg promenerade jag till tågstationen. 

När jag var några hundra meter ifrån spärrarna tog jag fram mitt jätteblåa munskydd som jag skulle ha på resan med pendeltåget. 
Jag såg ut som jag vet inte vad 🙂 och det var lite svårt att andas. Man andas ju in sin egen utandning hela tiden. Glasögonen immade igen när jag flåsade i munskyddet oxå.

Efter ca 1 1/2 timme på resande fot var jag så framme. 😃.
Det är första dagen på nya kontoret idag. Vi bjöds på frulle och lite info.
Kändes kul och spännande dels att komma ut hemifrån med äventyret på pendeltåget och dels se kontoret och lite folk 👍.

En glad dag idag 😍


Kommentera inlägget här: