Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och Àlskar att trÀna.

6 nov

Kategori: AllmÀnt, TrÀning

Jo jag har pysslat med lite trĂ€ning... som vanligt. 😊.

Jag har cyklat 2 gÄnger pÄ gymmet. Första gÄngen försökte jag att hitta alla instÀllningar som behövdes. Sadelhöjd, höjd pÄ styret och sÄ motstÄndet.
Det var lĂ€tt att fixa sadel o styre men.....hittade inte hur man skulle stĂ€lla motstĂ„ndet. Jag tĂ€nkte att jag kör vĂ€l pĂ„ det som var instĂ€llt dĂ„, men upptĂ€ckte efter nĂ„gra tramptag att det var aaaalldeles för tungt.
Jag tittade mig om över axeln för att se om nĂ„gon tycktes stirra pĂ„ mig men alla var nerrborrade i sin egen trĂ€ning sĂ„ jag hoppade lĂ€tt av cykeln o gick runt den lite avslappnat för att leta efter nĂ„n slags skruv eller spak. 
Hm... hittade ingen. Åhmen, tĂ€nkte jag. Va trist, dĂ„ kunde jag ju inte cykla â˜č.

Satte mig igen lite nonchalant som om jag hade koll pĂ„ lĂ€get. Letade lite försiktigt med blicken igen runt om dĂ€r jag satt. 

SĂ„ helt plötsligt uppenbarade sig en spak jag inte sett förut. Under styret rakt framför mig nĂ€r jag satt pĂ„ cykeln.  Tjohoo jippi, dĂ€r var den. 
Nu var det bara att sĂ€tta fart o trampa pĂ„. 😊


Har oxĂ„ trĂ€nat lite annat, varit pĂ„ kyrkogĂ„rden hos pappa, gĂ„tt en kvĂ€llsprommis och druckit bubbelvatten pĂ„ vĂ„rdcentralen 👍😊

Kommentera inlÀgget hÀr: