Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

16 nov

Kategori: Allmänt, Träning

I måndags kutade jag upp till gymmet här hemma. Rev att ett litet cykelpass o lyfte lite vikter.  

I onsdags sprang jag med Sweden runners. Superkul som vanligt. 
Vi sprang som följa John på led. Den sista skulle springa förbi hela ledet o lägga sig först och så höll vi på i ca 20 min. Sen sprang vi idioten mellan lyktstolpar och på varje stopp 5 eller 10 upphopp.  
Gaaalet så jobbigt men ka o kul 😊.

I fredags smög jag ner till gymmet i källaren på jobbet. Finns Ett löpband, en cykel, bänkpress och en del lösa vikter. Finns så man klarar ett bra lunchpass. 

I dag sprang jag o grannen ett supemysigt pass på ip. 👍



Förra helgen åkte vi norrut för att födelsefika hos Nea. De hade snö..... 😱.
Vi fick lunch o fika. Mmm en fantastiskt god brownietårta. ❤



Och..... Jag fick glöggbubbel.  Asså fatta vilken dröm.. både glögg o bubbel i samma. Tjihoo 🎶


Kommentera inlägget här: