Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Tredje veckan

Kategori: Träning

Denna vecka har jag inte hunnit få in så många träningspass som jag velat.
 
Måndag 15 jan:
Vila
 
Tisdag 16 jan:
Vila
 
Onsdag 17 jan:
Äntligen ett löppass. Är på konferens men fick till en morgon löpning på 4,5km inkl backintervaller.
 
Onsdag 18 jan:
Vila
 
Torsdag 19 jan:
Mera vila  :(
Körde liite styrka med armar o sned planka dock.
 
Fredag 20 jan:
Ingen träning igen.....
 
Lördag 21 Jan:
Ahhh äntligen....först parkrun på 5km med transportjogg dit o hem.
Totalt 8,24 km
 

Hem o äta lite ägg o sen ner till ängen o köra lite skidor, blev tot 13,5 km.
 
 
Söndag 21 jan:
Vila med träningsvärk. Något bra i alla fall  :)
 
Ja, så går det när man har konferens i flera dagar. Massor av kilometer back denna vecka.
 
 
Jag får ta igen det någon annan vecka helt enkelt. Blir lite fokus på skidor nu när Halvvasan närmar sig.
 
.
 
 
Kommentera inlägget här: