Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Här stretar man på

Kategori: Träning

Jag hoppar rätt in i denna veckas träning.
 
Måndag 8 jan:
Kallt och ruggigt ute så jag blir lat och springer på löpbandet. Lite halvdana intervaller.
Totalt 3,7 km.
Tisdag 9 jan:
Fick lite smak på löpbandet så körde intervaller igen. Mer fasta denna gång: 600 m 5 min/km tempo och 400 m 6 min tempo.
Totalt: 5 km.
 
 
Onsdag 10 jan:
Vila
 
Torsdag 11 jan:
Ikväll blev det löpgrupp ute. Jättekul :D . Backintervaller. Det var lite halt ute så det var svårt att trycka på men det gick hyfsat ändå.
Totalt 9,78 km
 
 
Fredag 12 jan:
Vila
 
Lördag 13 jan:
Efter kalas hos svågern sprang jag ännu mer intervaller på löpbandet. Hehe....gick kanonbra.
Samma upplägg som tidigare i veckan men de 2 sista sprang jag lite längre på de snabba och ökade dessutom tempot lite. Skitkul!! :)
Totalt 4,5 km
 
Söndag 14 jan:
Ja om man ska få ihop 25km på en vecka måste man ligga i.
Idag blev det intervaller på ip med grannen. Vi körde 400m intervaller x 10. Lite jobbigt då man inte springer galet fort men ändå många gånger så man blir lite seg i benen efter ett tag. Sååååå bra :)
Totalt 7,68 km
 
Vilket gör en summering av denna vecka på dryga 30 km......tjohoo där tog jag igen lite som jag missade förra veckan.
 
Och som grädde på moset efter julgransplundringen vi hade idag.....fruktsallad......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: