Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Vecka 6

Kategori: Träning

Nja, blev ändå inte så mycket träning fast jag inte är förkyld längre. Har haft känningar i höger knä och fot och vågar inte ta i för fullt innan Halvvasan. Dumt att chansa liksom. Men lite blev det:
 
Måndag 5 jan:
Vila
 
Tisdag 6 jan:
Löpning på löpband. Ville testa knät o foten. Det gick bra. Körde en liten Coopers test på 12 min i mitten av passet.
Jag kom 2,52 km.
Totalt på hela passet 5,01 km
 
 


Onsdag 7 jan:
Åkte till konstsnö spåret i Bålsta. Drog av 1 mil på skidor. Jobbigt men väldigt kul :D

 
Torsdag 8 jan:
Vila
 
Fredag 9 jan:
Vila
 
Lördag 10 jan:
Drog till Bålsta igen och körde 1.6mil idag. Gick bra. Lärde mig att köra om folk också ;)
 
 
Söndag 11 jan:
Kändes bra i knät så provade en tur på bandet igen. Får liiiite känning i knät men inte ont liksom. Hoppas det inte blir något av det.
 
 
Sist men inte minst en vybild från i Torsdags när jag o Lillus var på Restaurang Himlen i skatteskrapan. Fiiiint!
 
 
 
Kommentera inlägget här: