Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

1 vecka kvar till Tjejmilen 21K

Kategori: Allmänt

Den här veckan har dominerats av solsken. Sååå himla fantastiskt  :)
 
Måndag 9 april:
Vila
 
Tisdag 10 april:
Intervaller i brant backe till solnedgången. Sprang dit genom skogen och trodde att broddar var ett måste. Men det var mestadels barmark även i skogen faktiskt.
10x1min intervaller. Lutningen brant så det var jobbigt.....men kuuuuul :D.
Totalt 8,3 km
 
 
Onsdag 11 april:
Vila
 
Torsdag 12 april:
Först ett löppass i strålande sol på 6 km sen blev det lite fotbollsträning med Emil
 
 
Fredag 13 april.
Vila
 
Lördag 14 april:
Återigen solsken. Det kan väl ha varit 18-20 grader i solen. Då åkte trekvartsbyxorna på minsann.
Totalt 11 km
 
 
Söndag 15 april:
Jag skulle ha kört ännu ett backpass idag men vid frukosten gjorde jag nåt med knät så jag fick jätteont.
Vågar mig inte på att springa eftersom Tjejmilen 21K är om 1 vecka.
Jag kunde trots allt gå en promenad nu efter lunch på 3km utan problem. Men blir nog lite vila i veckan nu.
 
 
Välkommen våren :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: