Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Midnattsloppet

Kategori: Träning

Efter en hel dags väntan var det dags att förbereda för Midnattsloppet.
Hitta överdragskläder, strumpor, lilla älgen och telefonhållaren.
Hm...vilken frisyr ska jag ha. Gummisnoddar i håret eller klämmor? Ja, dessa beslut :)
Till slut var jag påklädd och packad.
 
 
Tjusigt värre, hihi.
 
Ja så iväg till bussen. Resan in gick smidigt. Jag var för en gångs skull tidigt inne så jag strosade runt lite på Zinkensdamms ip o tittade på folket.
Sen virvlade jag mig upp till klädinlämningen. Hittade en bra plats för min väska och så ut och ner igen. Och titta där....alldeles utanför skolan där man lämnar kläder fanns ett gäng bajamajor. Och ingen kö!! Mycket ovanligt. Så jag slank in där o kissade.
 
Sen ner på ip igen o knyta skorna igen så att de satt bra. Eftersom jag var tidig gick jag iväg till parken som ligger brevid startområdet. Där värmde jag upp ordentligt. Lite backe och lite indianhopp. Och så får jag syn på fler bajamajor. Hm....är jag inte lite kissnödig igen? Och tid har jag ju kvar......jo, jag passar på att kissa igen.
Efter det värmde jag upp lite mer. Fatta hur lång tid innan jag var på plats eftersom jag hann med allt detta. Hehe....
Sen in i startfållan och vänta på start. Pang...så var vi igång.

Jag kände mig stark i benen och tyckte att jag pinnade på rätt bra. Det gjorde jag också och kom in på en tid på 55:44. Jag hade kanske velat komma under 55min men kände att jag var nöjd ändå :)

 
Så idag hade jag ett långpass på schemat så det var bara att gå ut igen och kuta. Lite sliten kände jag mig men det gick rätt bra ändå.
 
Åsså sol på balkongen  :)
 
 
Kommentera inlägget här: