Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Fredagsmys och övningslördag

Kategori: Allmänt, Träning

Bråda dagar....efter jobbet i fredags hastade jag och sonen iväg på fotbollsmatch i Kallhäll. Man märker att hösten greppat kvällarna nu. Blev väldans kyligt att såt brevid plan och heja på kvällskvisten.
Sen for vi hem och hämtade upp lite färdigmat på vägen hem. Sen middag = sent fredagsmys. Men bättre sent än aldrig :-). Maken är borta på klassfest i helgen så det var bara jag o barnen hemma. Vi bullade upp myset och bänkade oss framför Idol. Efter 1 timme slocknade sonen i soffan medans jag o Bellsa försökte att få till en snygg selfie. Haha, vi vek oss av garv då bilderna blev än hit och än dit. Resultaten behåller vi för oss själva men myset såg ut så här:

Lördag blev träningensdag.
Emil var första gången på pingisskola. Han var jätteduktig. Har ju spelat en del på fritis innan.
                                           

Sen tränade Bella första gången att sitta bakom ratten. Dragläge och broms tränade vi idag. Stora duktiga tjejen < 3
                               

Sist men inte minst tog jag mig ett intervallpass på IP. Jag trodde att musklerna fortfarande var trötta efter hinderbanan, det kändes så i viloläge, men där hade jag fel. Jag älgade på som en pil i olika sorters intervaller. Det gick kanon och jag fick inte ont nånstans. Inte under och inte efter. Perf....sånt blir man glad av :D
 
 
 
Kommentera inlägget här: