Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Lite av jullovet

Kategori: Allmänt

I går hade Bella en kompis över för att hjälpa henne att färga håret. Oh så fint det blev. Alldeles rött och kopparfint. min favvo färg :)
 
I dag kl fyra åkte jag och barnen iväg till Sumpan för att gå på restaurang. Hela dagen har varit lugn o gått på i sakta mak. Men så kl tre ca kom jag på att det skulle vara gott med glögg. Så jag satte igång att skålla lite mandlar o värma glögg. Så dricka god glögg. Sen upp o tvätta håret, föna och spraya. Sprayen var slut. Hittade en liten flaska i badrummet. Den innehöll bara gas...ingen spray. I väg o rota i ryggan efter min lilla extraflaska. Där fanns som tur var lite spray kvar. På med mascara. Jo, men så fanns det ju faktiskt 10min kvar innan vi skulle iväg till bussen. Då hinner man värma lite till glögg att slänga i sig i högsta hugg. Tjooo...sen ut i kylan och iväg till tåget.
Väl inne på restaurangen kom lugnet tillbaka o vi hade en mysig stund med god mat o dryck.

     
 
 
Kommentera inlägget här: