Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Äntligen lite vinter

Kategori: Allmänt

Började ju snöa lite igår kväll. Emil blev så glad så han drog på sig kläderna efter kvällsduschen o gick ut o lekte en stund.
Det blev inte så långvarigt för efter en stund kom tjejerna hit. Nea kommer långväga ifrån för att hälsa på över nyår :)
Jättemysigt att sitta hela familjen o titta på tv o äta godis hela kvällen.
           
I förmiddags var jag ute o sprang i snön. Det är ju alltid lite bökigt då man inte vet var de hala fläckarna är. Men det gick bra, jag slirade inte så mycket i kurvorna. Jag var tvungen att springa minst 5km för då, enligt mina rapporter, har jag sprungit 100mil i år.
Skojsigt....det ska jag slå nästa år!
                      
 
Kommentera inlägget här: