Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

En sjuk dag

Kategori: Allmänt

Jag trodde att eftersom jag tränar så mycket så skulle en liten förkylningsbacill lätt fördrivas ut ur kroppen. Kanske rentav bara på några timmar :). Nä, det trodde jag väl inte iofs men på ett par dagar i alla fall. Nu är jag inne på 4:e dagen med feber o snuva. Kanske kanske att jag är lite bättre i halsen nu på em men....hosta.
Bläääh. Träningsabstinensen närmar sig med stormsteg.
Men i allt det gråa som är i mitt huvvud just nu har jag en ljusglimt imorgon.
Min bästa Bella fyller 16 år imorgon. Varför blir de stora så fort? Så...man får ta vara på tiden man har de hemma de små liven. Nea har ju flyttat till Gävle för att plugga nu så jag har bara två klimpar kvar hemma.
Kommentera inlägget här: