Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Hinderbana

Kategori: Träning

Idag gjorde jag något galet kul. Några kollegor från jobbet fot iväg till Lidingö för att ge oss på en hinderbana.  Mycket pedagogisk genomgång av hela banan innan vi körde igång. Om man inte är van är det väldigt jobbigt. Muskler som i handlederna och ljumskar är sånt man använder mycket. Man ska hoppa över många hinder å då slänger man alltid upp det ena benet framför det andra. Puh.... Vid ett tillfälle tappade jag greppet i armgången o ramlade ner o slog huvvet i en stolpe. Det gick bra. :) Det var över o under och kräla lite i lera. Jag slog oxå i vaden på slutet o fick antagligen en bristning för det är svullet o gör lite ont. Men va tusan. ..det var det värt.  Askul...rekommenderas verkligen!