Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Helgen i sammandrag

Kategori: Allmänt, Träning

Puh, efter en hektisk vecka på jobbet med långa föredrag är det skönt med fredag. Trevlig kväll med ljus och vin...i sällskap av min härliga make <3 
Lördagen inleds med att göra ingenting...i en timme eller så :-).
Sen bar det iväg på storhandling och efter det hem å göra lunch. Maken åker iväg till sin mamma och jag städar och tvättar. Emil väntar en kompis och när maken nästan är hemma igen ger jag mig ut o springer en runda. Eftersom det nu är 97 dagar ( från lör 21feb) kvar till maran måste jag steppa upp mina rundor lite. Jag började igår.. :-) gick jättebra. Känns härligt idag, söndag, med lite träningsvärk i typ hela kroppen.

Söndag:
Upp tidigt och lasta bil med byrå som Linnea vill ha upp till sig i Gävle. Bilresa till Gävle och avlasta byrå. Fick fika hos Linnea och tittade på hennes fina lilla lya. Åkte in till Gävle-city för lunch. Det gäller att inte få grus i ögat när man går på gågatan...man kan då missa hela centrum om man blinkar för länge ;-)

Myspysigt !!
Sen resa hem och dricka finkaffe med konjak till.
 
 
 
Kommentera inlägget här: