Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Slutet

Kategori: Allmänt, Träning

Nu är det nära slutet på 2015. Hur har året varit? Jag är nöjd med mitt år. Det jag är allra mest stolt över är faktiskt mig själv. :) Det är för att jag lyckades ta mig runt hela Stockholm Marathon.  Det är en once  in a lifetime grej. I övrigt: jaa mina barn är fantastiska (förstås ;) ) Linnea har fyllt 20. Bor o pluggar i Gävle.  Stor tjej.  Bella har börjat övningsköra. Snart fyller hon 18. Lika stor hon. Åsså lilla Emil som fyller 10 nästa år. Vad händer med alla år?  Jag känner mig ju själv inte en dag äldre än 25. Hehe!
Jag fyllde på mina km lite idag. 8 till blev det. Det kändes jättebra att springa idag. Stark i benen. Imorgon blir det bowling o nyårsmiddag med bästa familjen.
Kommentera inlägget här: