Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Bara på väg hem

Kategori: Allmänt

 Ja Tisdag brukar vara den jobbigaste dagen i veckan tycker jag. Man är extra trött när man ska gå upp och det är väldigt långt till helgen. Känns som om det är längre till helgen än på måndagar. Men idag var det inte så jobbigt att hoppa upp ur sängen. Kan vara för att jag nu i kanske 3 nätter har kunnat sova ordenligt och inte haft så ont i min ljumske varje gång jag vänder mig. Jag blir så glad när jag känner att jag håller på att bli frisk... eller hel kanske man ska säga ;). Snart snart kan jag börja träna löpteknik och intervaller igen. Ska bli kul!
Ibland när jag väntar på tåget hem kan det se ut så här :
                                
Mmm då är det härligt av två anledningar. Dels för att utsikten är fin och dels för att man är på väg hem :)
Nu är det ju mest spår på denna bild, vilket också kan vara fint iofs, men det är helheten jag menar med fina träd o fina hus och soooool.
 
Kommentera inlägget här: