Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Onsdag 15 maj

Kategori: Träning

Soligt idag. Men ändå inte kokhett. Jag gick inte på lunchen idag.... kors i taket.... utan jag satt en stund i solen på terrassen. Det var skönt.
Jag skulle ju springa med löpgruppen ikväll så det gjorde inget att jag hoppade prommisen. 

Ca 15 grader stod temperaturen på så jag blev lite crazy o körde kortärmat.  Det var ett bra beslut då vi körde 2km uppvärmning i skogen. I ett tempo som för mig inte alls var uppvärmning utan typ maxfart.
Efter det var det 6 gånger 300m intervaller på gräs. Och i vilan var det först 10 burpees och 10 knäböj. Och i andra vilan 20 Tåhäv och 10 armhävningar.  Avslut med dryga 1.5km i skogen.

Ett kul men helt galet jobbigt pass.


Kommentera inlägget här: