Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Onsdag 1 maj

Kategori: Träning

När det är en röd dag mitt i veckan blir hjärnan helt ställd.
Igår kändes det som fredag, i morse lördag och nu på kvällen som söndag. 

Skönt att ta det lugnt på morgonen o ladda för en liten löptur.
Det var 10 grader så jag tog bara t shirt och gav mig ut. Utanför porten blåste det lite kallt o så kom det några enstaka regndroppar. 
Hm... inte alls vad jag tänkt. Men jag började jogga o tänkte att jag får ju upp värmen sen.

Ner på ip och köra lite intervaller med Mag- och armträning vid stolparna. Sen tog jag en liten tur runt kyrkan på 3 km.
Händerna var skitkalla på vägen hem. Brrrrr

Körde några tåhävningar i trapphuset innan jag gick in. 


Kommentera inlägget här: