Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Redan vecka 17

Kategori: Allmänt, Träning

Sådärja, nu har jag kommit igång lite igen efter halvmaran.

Måndag 23 april:
Vila
 
Tisdag 24 april:
Provsprang lite på löpbandet för att se hur benen mådde. Gick bra.
Totalt 3,5 km
Sen lite styrka på mattan efter det....
 
 
Onsdag 25 april:
Idag var det HIIT som stod på schemat. Ett tufft och kul backintervall pass  :)
Totalt 8 km
 
 
Torsdag 26 april:
Vila
 
Fredag 27 april:
Vila och passade då på att gå på match med make och son. Det var kul :)
 
 
Lördag 28 april:
Yey Parkrun är åter på gång. Blev 10km löpning i solen totalt med 5 km Parkrun i mitten. Slog mitt PB och sprang 5 km på 26.18 min.
 
 
Energipåfyllning i solen också...
 
 
Söndag 29 april:
Shit snart är det maj...Tiden går fört. Passade därför på att sno åt mig lite mystid med dottern på en skön prommis.
 
 
Har redan ramlat över i vecka 18...
Där började jag måndagen med ett till intensivt intervallpass.
Sprang i 2 olika backar. Branta som tusan...sen försökte jag springa fort i ca 3 km. Blev ca 5.20-tempo.
Jag tänker att jag ska träna mjölksyra-träning för att se om det ger något.
 
 
 
Vi tog ut Mackan i helgen också. Ska dit idag igen o piffa insidan lite. Det blir kul :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: