Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

8 nov

Kategori: Allmänt

Möhippa... för världens bästa Ulle.

Hon blev hämtad från jobbet helt oväntat.  
Hennes närmsta vänner tog med henne på lunch och sen mötte jag upp gänget senare i gokarthallen.

Så himla kul att rejsa med små bilar på bana. Läskigt första varvet men sen tusan var det plattan i mattan. 
Lite sladd i kurvorna och jag körde nästan runt ett varv i en sväng. 

Medalj för en andra plats 👍


Idag har jag blåmärken över hela ryggen o träningsvärk i typ hela kroppen 😊.

Efter det var det iväg till Golden Hits för deras rockshow. Helt galet kul var det.


Glittrig toa hade de 😊.

God mat och mycket dans blev det.


Rullade inte hem förens fram på småtimmarna 🎶😊.
Kommentera inlägget här: