Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Onsdag 17 april

Kategori: Träning

Idag strålande sol och ca 14 grader varmt på dagen. 
Då fick det bli lunch ute och då fick jag sällskap av en liten söt fågel.


Ikväll var det gruppträning.  
Jag var lite i valet o kvalet om jag skulle springa eller inte då vi åker tidigt till London imorgon.  Valde att springa. 

Redan på uppvärmningen som vi sprang i skogen snävare jag och dök som en klocka ner i backen. Händerna skrapade långt ner i leran o ena knät hamnade hårt på en Sten. Aj som fan sa jag.

Men det var inte värre än att jag kunde forsätta rundan. Kände av händerna mer än knäna.

Väl hemma efter en stunds vila kändes det mer i knäna och när jag drog av brallorna för att duscha såg det lite svullet ut. Kommer nog få 2 rejäla blåmärken.  


Men tänk att äntligen få springa kvällstid i solsken o värme. Man blir så glad 😊


KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: