Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Bara 2 dagar kvar.....

Kategori: Träning

Jahapp, denna vecka har mest gått i vilans tecken.

Måndag 20 feb:
Vila
 
Tisdag 21 feb:
Sprang 5 km på löpbandet för att inte rosta ihop helt.
 
 
Onsdag 22 feb:
Vila
 
Torsdag 23 feb:
Vila.....zzzzz börjar bli galen i kroppen nu......men samtidigt känner jag av min vanliga "sjukinnanlopp"-sjuka. Allmänt slö o trött o tycker att jag känner ont i halsen. ( Fast jag vet att det inte är så )
 
Fredag 23 feb:
Tog en kort promenad på ca 2 km.
 
Fotot är från i Torsdags men var så fint så det fick vara med som promenad bild :P
 
Lördag 24 fe:
Vila..... så på kvällen lite familjemys med Brolle på Göta Lejon
 
 
 
Söndag 25 feb:
Sista dagen denna vecka. Jag hämtade mina nyvallade skidor från XXL igår. Det såg inte helt ok ut så jag var tvungen att åka och testa de idag. Tog bara en liten sväng på 4 km. Vallan fungerade...inte topp men tillräckligt för att kunna ta sig runt på Tisdag.. ( hoppas jag  :P)
 
 
Var ju kanonväder så det gjorde inget att jag fick lite extra uteträning.
Efter lunch blev det en 2km promenad med Emil. Då var det inte lika fint väder. Snöfall o blåst .......
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: