Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Träning, åsså kom påsken

Kategori: Allmänt, Träning

En väldans aktiv vecka har det blivit.
 
Måndag 26 mars:
Vila
 
Tisdag 27 mars:
Intervaller på löpbandet.
Totalt 4,7 km
 
 
Onsdag 28 mars:
Vila
 
Torsdag 29 mars:
Sprang efter jobbet. Fortfarande i fantastiskt solsken. Heeeeelt underbart.
Det blev backintervaller i mitten av rundan. Indianhopp....kul som en dans :D
Totalt 8 km
 
 
Fredag 30 mars:
Vila samt påsklunch hos mormor. Trevligt :)
Påskris pyssel också.....
 
 
 
Lördag 31 mars, Påskafton:
Linnea o Robin kom på lunch. Såååå mysigt :)
 
 
Efter en lammrackslunch tog jag en snabb runda på 5 km. Observera fjädrarna i träden bakom mig i rondellen. Cool :)
 
 
Söndag 1 april:
Asså April redan....bara 3 veckor kvar till Tjejmilen 21K
Blev en långrunda på 15.5 km. Sprang i ett lagom tempo som jag kände mig bekväm i. Blev ett snitt på 5:46.
 
 
Jaaa, Glad Påsk på er
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: