Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Förra veckans träning

Kategori: Träning

Jag var lite låg efter att inte ha klarat mitt på halvmaran. Men nu är det borta och jag laddar inför nästa.
Torsdag förra veckan bestod av ett härligt intervallpass med löpgruppen. Kul att göra något med andra och då framförallt kunna springa i skogen. Vilket jag inte vågar göra själv.
 
Jag tänkte i lördags att jag skulle springa 50 min i lugnt tempo. Hade ju fortfarande lite träningsvärk efter torsdagen.
 
Men se på trissor...hade jag inte lite mer spring i benen kvar ändå. Jag for fram som en hind på gatorna här hemmavid.
 

Ett snitt på 5.14 i 50 min. Inte illa pinkat  :D
 
Och som om det inte vore nog för veckan tog jag mig en tur på rullskidorna också för att öva lite armar. Jo minsann det tog där det skulle. Träningsvärk till tusen.....toppen :D
 
 
 
Kommentera inlägget här: