Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

2 födelsedagar

Kategori: Allmänt, Träning

Idag fyller Emil år. Han blir så stor som 11år. Herreminadudeldej så fort tiden går.
Frukost på sängen var beställt. Detta och en fantastisk version av Ja må han leva levererades kl 06:00 imorse.
 
 
 
Imorgon är det dags för nästa barn att fylla år. Nämligen Nea som bor i Norrsundet. Vi åker dit över dagen och får oss lite lunch o fika. Massa kramar och mys <3
 
Veckans träning.
Har inte varit jätteaktiv, men i Tisdags sprang jag först 5 st 200 intervaller och sen 3 100m intervaller på IP. Det gick fort och var kalaskul :)

Sen blev det vila ända tills idag.
Jag lunkade runt i området först i ca 6km och sen drog jag av 3 st 200m intervaller igen. Rätt lagom längd att springa på. Man blir trött och får kämpa lite de sista 50 metrarna men det känns att de tar.
 
 
Jag har beställt en reflexmössa :D . Nu jäklarns ska jag synas därute i höst/vinter mörkret.
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: