Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Vecka 47

Kategori: Allmänt, Träning

 
 
I måndags var jag tvungen att springa på lunchen då vi skulle piffa Emils rum på kvällen. Det var en bra runda på ca 7 km  :)

Tisdag vilodag.

I Onsdags snöade det och var halt på ..... jaa typ överallt ....:D Jag hade som tur var tagit med mina broddar som man sätter på skorna. Även onsdagesn träning blev på lunchen. Jag tog den gamla hederliga styrkebanan som vi gjorde i grupp förut på luncherna. Passade på att testa att filma mig för att sen kunna ta en stillbild o få ett cool kort. Jag tycker att jag lyckades rätt bra i alla fall.. Hihi
 
 
Det blir lite suddigt men det går säkert att öva på.
 
I torsdags var det vilodag och fortsättning att piffa Emils rum.

Fredag...jobbade hemma så kunde ge mig ut på en morgonrunda. Idag var det ingen snö minsann. Tvärtom väldigt soligt och fint. Blev 8.3 km i finvädret.
 
 
Jag ska börja ett nytt jobb och i torsdags blev jag avtackad av kollegorna.

Finfina blommor o kalasgod tårta .
 
 
 
Känns lite trist att sluta men samtidigt kul att få en ny kick och nya utmaningar som en ny anställning för med sig.
 
Här är före och efter bild på Emils rum....
 
 
 
Det blev ju lite skillnad.
 
 
Vi får se vad lördag o söndag bjuder på för träning.
 
 
 
.
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: