Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Semester hemma

Kategori: Allmänt, Träning

Nu är vi hemma och har semester en vecka innan jobb o allt vanligt börjar igen. Verkar som om solen oxå tagit Semester nu. Den letar sig knappt fram mellan molnen.  Trist!


Vi var på restaurang med Bellsen i fredags. Jättemysigt ❤

Skål för det 😊


I lördags var det lite molnigt så Emil o jag på pussel. 


Var nog mest jag som tyckte det var kul 😀


Igår var det 2 timmars löpning på schemat. Det var molnigt när jag gav mig iväg. Behaglig luft.  Sen kom solen fram lite då och då. Inte lika behagligt.
Efter en dryg timmes löpning fyllde jag på vatten på ok. Perf.  Och kort därefter flög det in en fluga i ögat. Mäh...typiskt. Det gick inte att bara gnugga ur den utan fick stanna och skölja med mitt nypåfyllna vatten. 
Men sen gick det bra. Trött blir man ju men det är skönt när det är klart. 

Fortsätter mitt schema o hoppas klara mitt mål på halvmaran i höst.




 .

Kommentera inlägget här: