Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Glyttinge

Kategori: Allmänt, Träning

Från Mariestad åkte vi till Linköping för att sigthsee'a i Gamla stan. Det var mysigt och intressant. 


Klassrum från olika årtal. Första bilden från 1840.

Emil fick prova att tvinna ett eget rep.


Sen var vi på banken, posten och polismuseumet.


Så hittade Emil en gammal telefonkiosk.


Efter vår lilla tripp åkte vi till Glyttinge camping för att övernatta bara. 

Vi har stått där förut.
Jag gav mig iväg på min temporunda som stod på schemat för dagen.
Gick kanonbra både att hitta och att springa.
Det var bara det att när jag kom tillbaks till campingvägen hade jag 2min kvar att springa så jag fortsatte rakt fram istället. Och tänkte att jag bara viker av åt höger och kommer ut på stora vägen igen.
Gjorde jag det? Nööää, såklart inte.
Efter att ha irrat en stund i ett bostadsområde frågade jag till slut en skäggig man om vägen. Jag skulle som vanligt springa tillbaka där jag kom ifrån å svänga av åt andra hållet. 😊
Så till slut kom jag ändå fram till campingen.  Puh...

Å nu har vi efter 3 veckor kommit hem igen.


Topp!

.

Kommentera inlägget här: