Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

3 dagar kvar

Kategori: Allmänt

Nu går dagarna jääääättelångsamt.
Jag vill ju att de ska gå fort så att jag kommer fram till lopp-dagen nu.
Jag har börjat packa....det är skitkul. Älskar att plocka fram saker o pyssla o dona med packningen :)
 
Annars har jag denna vecka inte tränat ett dugg. Vilat upp mig inför liksom.
Jag har dock promenerat och i går var det sol och så fint ute.
 
                                              
 
Jag har också laddat med lite extra mat i magen. Tillagad i vår nya crockpot. Blir kalasgod mat i den.
 
                                             
 
Jag har ätit bananmacka förstås. Det måste man göra när man laddar  :p
 
                                                       
 
Jag bad Emil att städa sitt rum. Han har ett hörn som är fullt med grejjer. Då hittade han ett gammalt tangentbord som blev föremål för dissekering. Kul att se hur saker ser ut inuti.
 
                                           
 
Och eftersom halvklassikern som jag gett mig in på att göra även innefattar den livsfarliga grenen simning så måste jag i god tid förbereda mig för den. Ahh puh...så jobbigt. Jag kommer att drunkna o kippa efter andan o jag vet inte vad. Men....jag kommer i alla fall att se snygg ut. Hihi
Jag har fått låna en våtdräkt av min svåger. Lite stor men jag ska testa den ute i vattnet om nåra veckor (månader kanske) för att se om den funkar på mig.
 
                                               
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: