Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Wow, dan före julafton

Kategori: Träning

Ännu en vecka är snart slut. Näst sista detta år faktiskt.
Hur har den då sett ut för mig, jo så här:

Måndag 18 dec:
Blev en morgontur. Hade sååå mycket träningsvärk i låren efter helgens träning. Men det blev 6 km ändå.
 
Tisdag 19 dec:
Promenad 6 km

Onsdag 20 dec:
Jag började träna armar inför Halvvasan. Först satt jag på mattan som på bilden men sen kom jag på att man kunde sätta bandet på en dörr och på så sätt få mer stakningsliknande träning. Såå bra  :)
 

Onsdag forts.
Jag sprang 5 km på kvällskvisten också. Skulle ha sprungit med grannen men blev en ensam tur i mörkret :)
 
Torsdag 21 dec:
Fick lite ont i knät när jag sprang i onsdags så vila idag. Förutom lite armövningar förstås ;)
 
Fredag 22 Dec:
Viiiila
 
Lördag 23 dec:
Ouiii dagen före julafton....fick plats med en runda på 5.67 km idag. Sååå toppen....
 
 
Nu har jag 4 km kvar i år för att klara mitt mål på 110 mil. Det kommer jag att klara galant.......
 
.
 
Kommentera inlägget här: