Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Vecka 14 lider mot sitt slut

Kategori: Allmänt

 
Jag har nu avverkat 50 av 56 träningspass. Om jag tittar bakåt på min statistik så har jag kommit en bra bit på väg faktiskt.
Jag sprang ett 2 timmarspass idag. Och det kändes helt ok hela vägen.
Så här har just 2 timmarspassen utvecklats:
Juni: 2 tim          18,46 km
Juli:  2tim 1min  19,02 km
Aug: 2 tim          19,32 km

Så om 2 veckor sätter jag 21,1 km på 1:59     :)
 
Jag var hos kiropraktorn i förra veckan. Han sa att om jag stärker upp baksida axlar så att jag kan ha en rakare hållning kommer jag få ett mer effektivt löpsteg. Såklart jag vill det så jag rusade hem och började träna :)
 
 
Imorgon är det vilodag och kräftskiva!
 
 
.
 
Kommentera inlägget här: