Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Vilket veckoslut

Kategori: Allmänt

Asså slutet på denna vecka har varit sååå pressat.
Jag har under veckan fixat och donat med Emils o Neas födelsedagar. Köpt, slagit in presenter, fika på sängen o fölsemiddag för Emil på torsdagen. Puh... men det gick kanonbra allting :)
Fredagkväll..Emil har herrmiddag för tre av sina kompisar. Tacos stod på menyn.

                                            
 

Ovan på allt detta kör Bella upp på Torsdagen. Hon missade på nåra punkter. Ingen fara på taket, bara på't igen. Hon är duktig hon :).
Hon fick en uppkörning redan på lördagen. Samtidigt som vi ska köra upp husbilen till Sala för vinternattning. Jag sitter som på nålar o väntar på Bellas samtal för att veta hur det gick. Efter mååånga minuter ringer så den lilla stumpan. Hon låter lessen på rösten när jag svarar å jag tänker att det inte gick bra. Men....så säger hon glatt att hon tagit körkortet....jippi...jag blir sååå glad för hennes skull .Så jäkla duktig tjej. Whihooo  :D

                                            

Vi var upp till Linnea  i samma veva som vi lämnade husbilen o fikade i hennes o Robins egna lägenhet. Den var jättefin :). Stora tjejen har flyttat hemifrån.

Söndag : Sprang en mil innan lunch. Kändes kanon. Sol o fantastiskt väder :)
Fika med bästa släkten för Emil på eftermiddagen.

Som ett fantastiskt avslut på helgen.....glögg!! :D
 
 
Kommentera inlägget här: