Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Förvirrad

Kategori: Allmänt, Träning

Jag skulle verkligen vilja ha en röd tråd som går igenom all mina blogginlägg. Min första tanke var att jag ska skriva om min träning. Mina mål och mina med- och motgångar.
Men så hittar jag alla de där ögonblicken jag tar kort på och vill visa här på bloggen. Då känns det helt plötsligt lite spretigt. Vad är det jag förmedlar egentligen?
Ska jag bara lägga upp träningssaker eller ska jag blanda med annat?

Nog skulle det finnas material för att skriva om träning var och varannan dag. Men så ska det ju helst också vara lite kött på texten också. Jag funderar ett tag och ser vad jag kan komma fram till.

Idag var jag förövrigt ute för tredje gången på mina rullskidor. Det går bättre och bättre. Idag kände jag att jag använde både armar och mage. Kalaskula kommer det att bli till vintern :)
 
Kommentera inlägget här: