Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Måndags träningen

Kategori: Träning

                         
 
Syrran har träningskort på Friskis o Svettis och tipsade mig om att man kunde få en gratis provapåvecka. Klart jag nappade på det. I Fredags var jag iväg o fixade kortet men hann tyvärr inte träna då. Vi hade tänkte träna på Måndag kväll, jag och syrran. Men så blev hon krasslig i halsen och kunde inte följa med. Jag tänkte att jag får väl gå ändå och utnyttja kortet :).
Jag bokade ett medel jympapass på nätet. På anläggningen Kungsholmen. Där har jag aldrig varit förut. Allt är så spejsigt numer. Man ska dra kortet i en automat o så kommer det ett litet kvitto som jag sen ska lämna till värden för passet. Jag frågade noggrant personalen i entren var omklädningen var och hur jag skulle hitta ut till hallen vi skulle vara i. Jag hittade omklädningen och av en händelse såg jag två tjejer som smet ut ur en hemlig dörr till hallen. Det var några gångar och svängar innan man var framme. Jag gick runt lite o hämtade lite vatten. Satte mig att vänta på starten. Då när jag satt där och tittade runt upptäckte jag till min fasa att jag inte kom ihåg från vilket håll jag kommit. Jag skulle inte hitta tillbaks till omklädningen. Huh?!
Ett jätte härligt pass var det. Bra musik o övningar man blev trött av. Efter 55min var det slut och det var bara att följa strömmen mot omklädningen så det löste sig finfint.
Kommentera inlägget här: