Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Vårdag

Kategori: Allmänt, Träning

Idag var det fint väder. Då tog vi på oss vattentäta handskar och körde till tvätterian med bilen. Inte en dag för tidigt :) Så här såg det ut när avfettningen var på plats o smutsen började att rinna av.
                 
Och efter att ha fått sig en omgång med tvättmedel och sköljmedel såg det ut så här:
               
Jahaarå. Fina bilen får glänsa i vårsolen.
Idag körde jag vidare på att ha tantalinan i örat som talar om vilket snitt jag har varje 2 minuter på löprundan. Himla bra. Man kan liksom inte sakta ner fast man vill. När jag hade sprungit ca 8,5km var jag slut som en kanon men så hade jag ett så pass bra snitt så jag skulle kunna vara ännu bättre än förra gången jag sprang milen. Och...det gick!! Jag sprang några sekunder fortare och fick ett snitt på 5:24 mot 5:27 förra gången. Det går om man vill :D
           
 
 
 
Kommentera inlägget här: