Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Julafton

Kategori: Allmänt

Upp tidigt på julaftonsmorgon. En rask frukost med tomtegröt.
 
                              
 
Sen iväg och tända ljus på gravarna. Det blåste närmare storm så det var svårt att hålla liv i ljusen. Men det är ju tanken som räknas tänkte vi  :)
 
Efter det bar det iväg med klappar och mat till makens bror. Så hem igen för att julpiffa till oss och sen iväg med pendeltåget till sumpan.
 


Julresa på tåget  :D

Vi tittade på Kalle Anka, drack glögg och åt god mat hela kvällen. Någon hade tydligen varit snäll för tomten kom med klappar rätt var det var.
 
 
Ja, en nubbe slank ner också.
 
Tack familjen för en jättehärlig julafton <3, hjärta till er


Juldagen....ahh sovmorgon. Härligt att få sova länge o slappa på morgonen.
Fast bara en stund. Jag var tvungen (mest för att jag själv ville) att gå ut på tur på förmiddagen. Jag ska försöka uppnå mitt mål på 100mil under året. Så jag ville ut och spä på mina kilometer idag så nästa vecka inte blir så tung. Kollade just och jag måste springa 1,8mil till senast på lördag nästa vecka.
Det borde ju gå.
 
                             
 
Efter träning kommer mat. Jullunch med sill o Jansson o saltkött med mycket mer. Mums på fina tallrikar.
 
                              
 
 
 
Kommentera inlägget här: