Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Bella 18 år

Kategori: Allmänt

 Igår fyllde min Bella 18 år. Jag har ju övat en gång när Nea fyllde år men det är ju lika stort för varje barn att kliva in i sitt eget ansvar så det går inte att jämföra. Jag började i Torsdags med att bubbla lite för Bellas skull ;)
            
                                                   
Så igår samlades vi hela familjen vid bowlinghallen i Sumpan.
                                 
Jag förlorade första serien mot Emil och Nea. Skyllde förstås på att jag bowlade med fel hand :) . Men sen andra serien vann jag faktiskt.  :)
             
Både Nea och Emil hamnade på High Scores tavlan.
                 
Bella var kanonduktig hon också :) hon blev lite liten brevid sin kägla :D
                           
Mamma pappa barn kan se ut så här:
                           

Emil och Nea i finkläder på väg till syrrans firande.
 
                                 
Efter bowlingen åt vi hamburgare o pommes. Mmmm mycket gott.
Stort stort grattis igen bästa bästa Bella <3
                                  
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: