Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

3 dagar kvar

Kategori: Träning

Ouiiii...denna vecka har jag sprungit i sick sack mellan alla bakterier på tåget och på jobbet för att undvika att bli förkyld. Får se om jag har lyckats. Som vanligt innan ett lopp känner jag mig sjuk :(
Igår var jag ialla fall hos kiropraktorn och knäckte det som behövdes knäckas. Och det var egentligen ingenting. Kroppen var i tipp topp form :).
Idag var jag och gjorde djupmassage på vader och lår. Puhhh...det är ingen skön upplevelse direkt. Svetten porlade från pannan och jag trodde jag skulle dö. Men nu är det gjort och jag kommer att känna mig stark på lördag.
Heja heja
Grannen och jag tog ett lättare pass på ca 4km för att känna in benen lite. Det gick bra men kändes lite tungt. Nu är det vila som gäller!!
Kommentera inlägget här: