Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Alla hjärtans fina dag

Kategori: Allmänt

Idag är det alla hjärtans dag. Finfina mysiga dag. Fick fin choklad av maken imorse och världens finaste alla hjärtanskort av sonen.
Var iväg på fm och spelade lite cello. Skulle åka buss efter det o möte maken på Ica. När jag stressade omkring på stationen för att hitta rätt buss kom en SL-människa fram till mig o gav mig en ros :-). Trevligt!                                    
                                            
Efter lunch gick Bella och jag en jättehärlig promenad i solen.  Kändes som vår i luften. Jättemysigt <3
            
Och som grädden på moset åt vi semlor till eftermiddagsfikat. Jaa, och dagen är inte slut än.
         
Till middag blir det chiligryta med tortillabröd o gräddfil :-). Till det en smakrik öl och så senare lite rosa bubbel!
Vilken fantastisk hjärtedag !
 
 
 
Kommentera inlägget här: