Lhisas blogg

Jag bor i en förort norr om Stockholm. Jag har 3 barn och älskar att träna.

Födelsedag

Kategori: Allmänt

Igår fyllde jag år : ).
Dagen började med fika på sängen. Mysigt.
Sen bar det iväg till spelningen en skvätt på fm och så raketen hem för att ordna fika för släkten.
Jag fick biljetter till Flashdance av maken. Det ska bli asakuligt att gå på musikal. Presentkort på Löplabbet av mamma o syrran. Perf!! Nu ska jag analysera mitt löpsteg och bli ännu snabbare.
Sen:.....
Bubblor så klart. Ah, definitivt ett måste på fölsedagen.
Efter det tog vi oss en resa ut på stan, till Vapiano. Mm där blev det god mat och god dricka.
 
Apuh... jätte mätt i magen blev man. Avslutningsvis en halvtimmes väntan på tåget på centralen åsså hem till soffan för lite godis.
Mätt o belåten blev det sängen sen.
Tack mina nära och kära för en fantastisk dag!!
 
Kommentera inlägget här: